Søg i denne blog

fredag den 22. december 2017

Billede serie af hvordan jeg laver juletræer.


Billede serie. 
Hvordan jeg laver juletræer. 
Der er efterhånden så mange der har spurgt om hvordan man gør. 

Først vil jeg lige sige. 
Det er ikke mig der er kommet på 
ideen, med at lave dem på denne måde. 
Jeg har lært det af 
METTE JANNI. 
Som har vist mig hvordan man gør. 
Det er hende der skal have æren. 

Jeg kan kun anbefale at bruge bogbinder lim
Det fæster meget hurtigt, det gør det hele nemmere

Man kan næsten bruge alle slags 
grene, til at lave juletræet





Blyanten peger jeg med  for at vise hvor 
næste række grene skal placeres. 
Så de bliver forskudt 












Når man laver juletræ med disse 
grene. 
Skal man dele keglen op i 4.
Hvis det skal snor på.


Grenen skal deles midt på.


Ellers er fremgangs måden den samme. 



1 kommentar:

  1. Tak for rigtig fin tut. Jeg håber, jeg engang får tid til at prøve de smukke træer. I år er tiden bare løbet fra mig. LOL. Bør nok begynde julerierne i januar, for at nå alt det jeg gerne vil.
    Glædelig jul til dig og dine og tak for alle de fine ting og inspiration du øser ud af i løbet af året.

    SvarSlet