Søg i denne blog

søndag den 14. februar 2016

Et kort der kan noget.


Et kort der kan noget. 

Jeg har lavet en del kort siden sidste indlæg.  
Men det tager en del tid at tage billeder 
og skrive hvad de forskellige ting hedder. 
Det har jeg ikke lige haft overskud til. 

Her er kortet. 


Man kan trække ud i det . 



Bagpå har jeg monteret en klap
Som jeg har dekoreret med et citat. 
Hvor man kan vippe op,
og  skrive indeni .


Jeg har brugt dies fra : 

1. Nellie Snellen. 
Multi frames MFD084. 

2. Nellie Snellen. 
Sliding card dies SCD003. 

3. Nellie Snellen. 
Sliding card dies SCD002. 

4. Creative expressions Craft dies 
by Sue Wilson. 
CED 1417. 

5 . Creative expressions Craft dies 
by Sue Wilson. 
CED 1416. 

6. Marianne design. 
LR o256. 


1 kommentar:

  1. Sikke et flot kort. Det er så inspirerende at følge med i, hvad du deler. Dejligt med skøn inspiration. Det sætter jeg stor pris på.

    SvarSlet