Søg i denne blog

søndag den 31. maj 2015

Blomster kort.


Blomster kort. 

Jeg har leget lidt med blomster, 
det er længe siden jeg har givet den 
gas med mange blomster  ;0)
Jeg ville prøve om jeg kunne standse 
ud i  tyl, med alm dies.
Det var ikke noget problem. 




Jeg har brugt dies fra. 

1. Sizzix Thinlits. 
Mixed media,  660220.

2. Crealies. 
No. 23 set of 3.

3. Die-namics. 
Upsey Daisies. 

4. Crealies. 
CLCS10. 

5. IO dies.
Die042-I.

6. Marianne design. 
LR0256. 

7. Die-namics. 
MFT - 348 Pierced oval stax. 

8. Punch L-EM.



3 kommentarer:

  1. Meget lækkert kort Jette og sikken nogle smukke blomster du har lavet ;O))

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smukt Jette...du er simpelthen dygtig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har aldrig tænkt at man kunne bruge tryl, men det har du da bevist nu. Rigtig flot kort.

    SvarSlet