Søg i denne blog

søndag den 31. august 2014

Kort.

Det skal ikke være nogen hemmelighed 
at jeg får stor inspiration fra 
Gitte Hansen fra blomster box. 
Jeg beundrer hendes arbejde helt vildt. 
Jeg sad i går aftes og kiggede på 
nogle af alle hendes smukke kort. 
Og her fik jeg inspiration til mit kort.

Papiret jeg har brugt er fra en blog jeg 
var så heldig at vinde sidst jeg var til 
convention i Middelfart. 
Som Hobbyboden havde sponsoreret. 
Papiret passende perfekt til det
papir jeg havde leget med i går eftermiddags. 
Hvor jeg havde brugt en embossing folder, 
3 forskellige sværter og embossing pulver. 
(Det mørke grønne papir)

Jeg har brugt noget af det "gammelt kobber "
jeg  lavede den  anden dag. Til sommerfuglen. 



Embossing folderen  jeg har brugt til det grønne papir, var med min  ebosser. 
Swirlen er fra  Marianne design. 
Rammen et fra Spellbinderes. 
Sommerfugl og rose er fra Memory box. 


Tusind tak for du kiggede forbi min blog. 
Rigtig god søndag. 

4 kommentarer:

  1. Well, I agree with what you wrote, but not with all of it. Regardless, its all good material. Thanks!.Cccam Server

    SvarSlet
  2. Ja, Gitte er dygtig, men det er du så sandelig også, meget smukt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super flotte kort du har lagt ind. Jeg har været på camping i weekenden og prøver nu at følge op. :-))

    SvarSlet
  4. Det er så flot et kort du har lavet, jeg er vild med dine hjemmelavet figur:-)

    SvarSlet