Søg i denne blog

søndag den 20. april 2014

Kort.

De sidste to dage har min mand og jeg været
på en lille camping tur. 
Jeg havde forberedt nogle kort hjemme fra. 
For jeg måtte ikke have alle mine sager med 
som jeg plejer :'(
Vores nye vogn er ikke ret stor.
Men det gik rigtig fint og jeg fik lavet en del kort. 
3 forskellige men 6 stk af hver.

Til pose kortene har jeg brugt dies fra 
Cherry Lynn og Nellie Snellen



Til sommerfugle kortene har jeg brugt en 
dies fra Memory box


De tre nederst har jeg også brugt en dies fra 
Memory box.




Tak fordi du kiggede forbi min blog.
Forsat god påske :)

2 kommentarer:

  1. Super fine kort ... især dem med sommerfuglene i glade farver er altså totalt skønne :)

    SvarSlet
  2. Jae begræningens kunst er svær. Jeg kender det, vi har også campingvogn. :-)
    Flotte kort.

    SvarSlet