Søg i denne blog

søndag den 16. marts 2014

Det blev til et farmor kort

Fra lørdags kort til farmor kort.
Jeg lavede det her kort,  da 
jeg skulle blogge i lørdags 
På Heidis kreative team huleboer.
Og da jeg samtidig skulle lave et
kort til en farmor som bliver 75 år. 
Blev jeg enig med mig selv om at det
kunne jeg godt genbruges. 
Og min tid har bare været meget sparsom.
Jeg skulle have 35 indbydelser til bryllup færdig. 
(Kan desværre ikke vise dem endnu)
Og to gala kjoler skulle lægges op + en der skulle sys
ind 4 steder og lægges op.
Jeg nåede også at lave et fødselsdags kort
til Pernille. Som vi skal til 18 års fødselsdag
ved, næste lørdag.
Det kan jeg heller ikke vise endnu. 
Hendes mor skal ikke se det før på lørdag. :-) 



Det er de ting jeg har brugt,
til at lave kortet med.


Die-namich, Cheery Lynn, Memory box og Joy.
Er de dies jeg leget med.



1 kommentar: