Søg i denne blog

mandag den 20. januar 2014

Konfirmations tid.

Det har stået på konfirmations kort, 
og indbydelser de sidste to dage. 
Jeg har også hygget mig med pigerne
i aktivtshuset i dag. 
Det var en smule hårdt i dag.
( ryggen vil stadigvæk ikke som jeg vil)
 Men med fælles hjælp gik det rigtigt godt.

Her er lidt billeder af de kort jeg har lavet.
Det første er et, hvor jeg har lånt ideen
fra Lissy Nedergaard.
Jeg synes at det er så fin og enkelt,
og meget nemt at lave.

Habitten et blevet gejlet lidt op, med en kontrastfarve.
Jeg har lavet den, som en ide til indbydelse.


De næste to, er også lavet som en ide
til indbydelse.




2 kommentarer:

  1. Dejlig inspiration til os der er nået til konfirmationskortene.
    Din habit med det limegrønne er jo super flot - ja, det er de alle sammen.
    Tillader mig at gemme ideerne.

    SvarSlet