Søg i denne blog

fredag den 3. januar 2014

Hjertekort.

For det første kan jeg nu afsløre, at jeg er blevet
medlem af Heidis kreative huleboer team. 
Jeg er meget stolt og beæret over, at jeg er blevet spurgt
om jeg ville. Det tog mig ikke mange sekunder, at beslutte mig. :-)
Prøv at se her.
www.heidiskreativeteamhuleboer.blogspot.dk

I dag vil jeg bare vise jer endnu et hjerte kort.
Er kommet til at love Grethe 2 stk.
Så det må jeg hellere stå ved ;-)
Indeni kortet jeg jeg brugt dies fra. 
Memory box, Die-namice, Joy og Cherry lynn. 
Stemplet er fra Gitte i hobbyboden. 
Det er stemplet med distress embossing ink.
Og har drysset embossing pulver fra Stampendous på.
Uden på har jeg brugt dies fra.
Marianne design,  Memory Box og Cheery Lynn. 





3 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye designer job, og hvor har du dog fortjent det :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Dorthe :-)

      Slet
    2. TILLYKKE Jette, jeg ved ikke rigtig hvad de der huleboer står for, men det må jeg jo se at finde ud af, men jeg forstår du er glad for udnævnnelsen og så er det da en ære. knus morkaren

      Slet