Søg i denne blog

lørdag den 28. december 2013

Håber at alle har haft en rigtig dejlig jul. 
Jeg skal ihverfald ikke klage :-)
Den har været meget stille og roligt. 
Min dejlige mand blev opereret i håndledet
d.19/12 så der har ikke været de store udskejelser. 
Men vi har hygget os rigtig meget. 

Min søde nabo ringede den anden dag. 
Nu er et Magnus der har fødselsdag. 
Om jeg ikke kunne lave et fødselsdags 
kort til ham. Med fodbold tema på.
Ja så ville det også være super med dato og navn.
Jeg synes det er lidt sjovt at lave personlige kort.
Og hendes børnebørn er helt vilde med det. 
Så jeg har været lidt i gang.
Med god hjælp fra nettet. Jeg fandt et 
super godt billede. Som jeg har brugt til baggrunds papir. 
For at give det lidt dybte, klippede jeg fodboldspiller
ud en gang mere, og satte den lidt forskudt på.
Det gav en god effekt. 
Bogstaver og tal har jeg standset ud med
Chealies die.


Indeni i kortet har jeg lavet en lille
lomme, så der kan komme penge i.
Og en lomme til at sætte hilsen i.


Jeg vil også vise jer hvad jeg har fået i julegave af min søde mand.
En magnetic platform 
:-):-):-):-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar