Søg i denne blog

søndag den 20. oktober 2013

Hej. 

Jeg har hygget mig i dag,  med at lave klar til en
masse julekort. 
 Har standset en masse jule ting ud. Så er det
lige klar til at bruge .
Men jeg har også fået lavet lidt kort.
Jeg har brugt lidt forskellige dies fra.
Marianne design, Memory box, Spellbinders,
Sizzex og Cheery Lynn til alle 3 kort.
Det første kort har jeg brugt gave papir
til baggruns papir. Det er lidt svært at få
det ordentlig på, uden at der kommer
buler og rynker på. :-(
Det må jeg se om, jeg ikke kan finde en fidus,
så det bliver nemmere. 





3 kommentarer:

  1. Super smukke kort du har lavet, mange fine og flotte detaljer

    SvarSlet
  2. Yndige julekort.
    Gør det så meget at gavepapiret buler lidt? Jeg synes egentlig at det har sin charme :)

    SvarSlet