Søg i denne blog

søndag den 30. juni 2013

Min mand ligger og ser/høre sport ;-)
Det går fremad med ham.
Og så kan jeg i fred og ro, hygge mig med at lave kort.



Det her kort , er lavet med inspiration fra
flere forskellige kort som jeg har set på nettet. 
Det er et enkelt herre kort, som ikke er pyntet for meget. 
Jeg har stemplet med et af mine nye stempler. 
Som jeg har købt ved hobbyboden. 
Jeg har brugt 2 farver sværte, for at få lidt liv .
Cirklerne er fra memory box, og stjernerne 
er fra spellbinders. Pilene er lavet ned
en firkantet punch.

3 kommentarer:

  1. Skønt kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det rigtig, min søn hader pverpyntet kort, (de er fimset siger han) dette her er helt OK vil jeg tro. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig flot kort. Det giver virkelig lyst til at prøve at lave noget der ligner. Tak for inspirationen.

    SvarSlet