Søg i denne blog

fredag den 8. marts 2013

 
 
Så blev jeg færdig med selve albumet.
Nu mangler jeg bare at få  noget putte i det.
Tror nok jeg vil bruge den som ide bog.
Jeg har heller ikke pyntet inde i den endnu.
Men det kommer efterhånden som jeg for
puttet ting og sager i den.
En ting, som er jeg er lidt glad for at jeg fik lavet,
er den lille blok, hvor jeg kan skrive stikord og tegne i.
og det smarte i den er, at jeg har kørt alle siderne igennem
min store skæremaskine, som kan lave perforering,
Så kan jeg rive siderne af hvis jeg skriver forkert.
Den lille blok er laver af en masse rester af kopi papir.
Har brugt en ganske almendelig sort elastik, tror den er ca 1 cm bred.
Der har jeg syet pynten på, det har jeg lavet af mosgummi.
Håber på at det holder lidt længer end som karton.
 






Nu glæder jeg mig rigtig meget til i morgen.
Rie og jeg køre en tur til Middelfart.
Vi vil til scrapbooking convention.
Har en ide om at jeg  måske godt kunne blive
lidt bidt af det.
Men nu må vi over og se om det er noget for os.
 
Rigtig god weekendt til jer alle.
Og tusind tak for de søde komentar .




5 kommentarer:

  1. Rigtig flot album. Måske ses vi imorgen til Convention.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne være rigtig hyggeligt :-)

      Slet
  2. Fint album, i lidt mandefarver syntes jeg, får vi det også at se når du "flytter" ind i det? knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot album. God tur til convention, men pas på det er stærkt vanedannende ;-) jeg kommer desværre ikke denne gang, føj hvor er jeg træt af det øv øv og atter øv. Rigtig god fornøjelse.,kh 10na

    SvarSlet
  4. Det er rigtig lækkert, flot lavet og meget gennemført

    SvarSlet