Søg i denne blog

onsdag den 19. december 2012



Jeg har haft gang i strikkepindene.
Det er sjældent det sker. 
Men jeg er en rigtig frosenpind .
 Og da jeg så min veninde havede gang i strikkepindene den
anden dag.
Og hun havde strikket nogle lækre pusser/hjemmesko så måtte jeg igang
Så i mandags tog jeg ud og købte uld garn.
De er vildt store inden de bliver vasket.
De fik først en tur på 40 grader , men det var ikke nok.
Så de måtte igen i vaskemaskine, men denne gang på 60 grader.
Så nu skal de bare tører, og så er det slut med kolde tær.


2 kommentarer:

  1. De ser sandelige gode ud, min svigerdatter strikker meget (damehatte, og de er flotte) og filter, men med disse på fryser du ikke om futterne. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  2. De ser super lækre ud, flot farve.

    SvarSlet