Søg i denne blog

torsdag den 6. december 2012

I mandags havde vi i vores lille hobby klub julefrokost.
Vi har alle en lille pakke med , til vores pakkeleg.
Så søndag formiddag gik jeg igang med at lave en opskrift kasse.
Som jeg ville bruge til vores pakkeleg.
Ideen havde jeg fået fra en smuk kasse/æske Gitte i Hobbyboden
havde fået forræret af en kunde.



Meningen med de tags jeg har sat i lommerne, er til at skriv hvilken opskrifter,
man har sat i kassen . fx Pia s tomatsuppe, uder supper.



Jeg har pyntet med forskelige citater, og øverest i højre hjørne, har jeg pyntet med memory box pynt.

Den her er lavet i går og i dag. Den er til mig selv denne her.
Jeg nådede ikke at tage billeder af den jeg brugte til pakkeleg.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn opskrift æske, jeg er også vild med "memory box" og dine små citater (er det stempler allesammen) ser så godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde ros :-)
      Ja det se stempler alle sammen.
      Jeg er lidt vild med citater .

      Slet