Søg i denne blog

tirsdag den 13. november 2012

Sølvbryllupskort...


 
Vi har nogle bekendte som kan fejrer ders
sølvbryllup i morgen onsdag.
Og de skal selvfølgelig ha en hilsen.
Baggrunds papiert er noget jeg har købet i Aldi. I en pakke
med fler forskellige ark i.
Sølv (alu) grenen er en memory box die.
Rosen hjemmelavet, de små blomster har jeg lave med punch.
sølv (alu) ringene er lavet af en Marianne design die.
Bladene under blomsterne er lavet med en spillbinders die.
Sølvbryllups stemplet er embosset med sølv embossing pulver.
Rundt i kanten har jeg puttet glitterlim på i sølv. Der kom også lidt på
rosen og blomsterne.  



4 kommentarer:

  1. Smukt kort, men jeg kunne nu bedre lide dine frække nisser. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super flot kort du har lavet, jeg er vild med det bånd du har kommet på, jeg syntes det er et meget elegant kort og passer perfekt til et sølvbryllup.

    SvarSlet