Søg i denne blog

onsdag den 21. november 2012


Kakao jule / vinter kort...
Kom til at tænke på dejlig varm kakao da jeg sad og kiggede på  kortet i går aftes da jeg var færdig med det.
Har brugt et stykke papir fra en skøn paper pad 6"x6" fra Maja design. til baggrunds papir.
Kanterne har fået en tur med Martha Steward borde punch.
Min nye die fra memory box loopy rings, har jeg standset ud i råhvid og brun.
Iskrystallerne er lavet med en punch som jeg har putte lidt limglimmer på.
Stemplet har jeg købt ved hobbyboden.
Har sværtet det meste med walnut stain og vintage photo ink .

2 kommentarer:

  1. Åh Jette, det er virkelig et skønt kort du har lavet, jeg har også lige købt den die, men det var efter jeg havde set et kort på din blog :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, fed detalje med iskrystallerne ◕‿◕
    Stempel har jeg også på ønskesedlen til næste år... ◕‿-

    SvarSlet