Søg i denne blog

søndag den 25. november 2012

Jeg har lovet en god veninde, at hjælpe hende.
Hun arbejder i skole fritidsordning, og hun har lovet ungerne at de måtte lave jule kort.
Hun ville meget gerne have lidt hjælp. Hun mangler lidt fif til big schotten og de nyindkøbte die.
( jeg hjalp hende med at bestille en hel masse die og sværte)
Jeg har i løbet af dagen, forberedt lidt. Et par kort som ikke er for sværer at lave. Bare så de
får lidt ideer.


Jeg fandt nogle tapet ruller som var snedet sig ind i mit maler skab. Så de var ikke røget ud
da jeg gik amok med rengøring og smed ud.
De har ikke så mange spændene papir i skolefritidsordningen , så må man bruge hvad man kan finde.

 
 
Jeg fandt det her grønne tapet, som jeg tænkte kunne blive til nogle flotte juletræer.




Jeg har sværtet med grøn ink sværte.
Det regner jeg med at de godt kan lære.
Det skal nok blive sjovt i morgen med alle ungerne. Jeg glæder mig ihverfald :0)



1 kommentar:

  1. Fine kort, enkelt og meget søde, god fornøjelse i morgen.

    SvarSlet