Søg i denne blog

lørdag den 13. oktober 2012



Jeg har været på camping i Blåvand  fra søndag til lørdag, vi har haft en rigtig dejlig ferie.
Har fået tid til at lave en lille smugle kort og lidt blomster/roser .
Det er små kort jeg har lavet 5,25 x 7,25 cm og 10,5 x 7,5 cm .

Fik også lavet et rigtig tøse kort med giner på .
Har taget 5 forskellige embossing folder og embosset et stykke hvidt karton i hver folder.
Bagefter har jeg revet dem i  nogle stykker og sat dem sammen på et stykke karton , og sværet med vintage photo ink. Giver en flot og anderledes baggrund. Jeg har lånt ideen af Vivi :0)

Vil lige vise jer min camping scrap taske . Den er jeg super glad for, kan have mange af mine ting med, når vi er afsted i campingvognen.
Så har jeg det hele samlet på et sted, i stedet for før hen, hvor jeg måtte havde 3 kasser med.  Og hvor jeg  nogen gange smuglede 1 mere med. For at have plads til det jeg ikke kunne undværrer.   :0)
Rigtig god weekend




3 kommentarer:

  1. Super flotte ting du har lavet og en fin ide med at embosse flere stykker og sætte dem sammen , det må jeg vist også prøve. Skønne blomster du har lavet. Stor kuffert, den må da være rigtig dejlig at have med.

    SvarSlet
  2. Smukke kort du har lavet. Rigtig lækker kuffert til alle dine sager.

    SvarSlet
  3. sikker lækker kort, og den scrap kuffert kan da rumme en del. knus morkaren.

    SvarSlet