Søg i denne blog

mandag den 17. september 2012

Weewkenden har budt på total hygge med at lave kort, manden har været på arbejde. Og i går søndag kom min veninde Marian, og så blev der hygget igennem med kortene og en masse snak og grin. Min nye dies fra memory box catalina wreath, skulle lige afprøves. så det blev til det her resultat. Det røde med prikker er et stykke gavepapir ( fra Det gamle apotet i Tønner ) det har fået en tur med en af mine Martha Stewart punch. Og derefter har jeg drysset sølv embossing pulver på kanterne. Blomster kransen har jeg standset ud i sort karton og drysset sølv embossing pulver på, det dækker ikke helt. så for det et lidt slidt udtryk. Billedet har jeg fundet på nettet, og printet det ud på fotopapir i sort hvid.

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok flot, og det at du har printet i sort hvidt gir et dejligt rolig oplevelse. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud, det med kanterne er en super god ide, flot kort.

    SvarSlet