Søg i denne blog

mandag den 10. september 2012

VARME JULE KNUS. De fire firkanter er papir fra Vibeke Spigseth Magic chrismas som har fået fired brick ink sværte i kanterne. Varme jule knus stemplet er stmplet med samme sværte. Stemplet er fra panduro. Iskrystalerne er standset ud med punch, har smurt dimensional magic lak på og drysset diamond dÜst på, derefter har jeg varmet lidt med varmepistolen (ikke for længe for så bliver det brunt/brandt) Har standeset La Rue ornament ud i rød karton. Inden jeg standset ornamenten ud, har jeg sat bred ca 4 cm dobbelklæbende tape bag på det røde karton. Så er der klister på og nemt at sætte på, det gør jeg også når jeg skal sætte bogstaver på mine kort.

2 kommentarer:

  1. Super flot julekort, da jeg havde set dit sidste julekort blev jeg simpelhen nød til at bestille den die, de er så skønne de dies, jeg er også vild med den du har brugt på dette kort.

    SvarSlet