Søg i denne blog

torsdag den 13. september 2012

To jule kort, hvor jeg er blevet inspireret af Vivi. Baggrunds papiret er noget håndlavet papir jeg engang har købt, hvornår og hvor, kan jeg ikke huske. Det har bare lagt, for jeg kunne ikke rigtig enes med det. Det andet stykke guld papir har jeg også haft liggende og har en del af , det er på samme måde ikke kunne bruge det. Men her er det bare super sammen med guld embossingen på det første kort. Embossing pulveret er både på kanterne og stemplet. stemplerne jeg har brugt er fra panduro. Noget af mit nyeste legetøj er julestjernen fra spillbinders. hvor papiret har fået lidt antique linen ink sværte mens den endnu var i diesen, så blomsten for perfekte linjer. Og de smukke hjørner er fra memory box, madera corner. som jeg har standset ud i sort karton og givet dem en omgang guld embossing pulver, embossing pulveret dækker ikke helt, så det sorte titter lidt frem , men det gør bare, at det for et lidt gammelt og slidt udtryk. Teksten med glædelig jul eren af Vivi s. På det sidste kort har jeg brugt de samme materialer, men flytte lidt rundt på det.

5 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne julekort, de er super flotte og rigtig flot papir, jeg syntes du er super god til at lave kort, du har mange gode og flotte finesser.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort ◕‿◕
    Kan Vivis tekster købes nogen steder?

    SvarSlet
  3. Tusind tak Dorthe.
    Du kan gå ind på Vivi s blog og hente dem. Vivi har lavet mange flotte ting,så det er et besøg vær. www.vivi-scraps.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette, hvor er der bare mange flotte ark ◕‿◕
      Hav en rigtig god dag ◕‿◕

      Slet