Søg i denne blog

fredag den 28. september 2012

Igen et  med kærlig hilsen.
Nu havde jeg alle de lyserøde farver fremme ,fra det sidste kort, så kunne jeg lige så godt fortsætte med dem.
Billedet har jeg fundet på nettet og printet det ud på foto papir.
Det kommer nok ikke, som nogen overraskelse, at jeg igen har brugt memory box dies, og mine hjemmelavede roser.
Blik hjertet er lavet af en sodavands dåse , som jeg har haft igennem big shotten sammen med hjerte dies. derefter har jeg skrevet  på det med emboss dual pen, og drysset embossing pulver på. Da den var kølet af ( puha den blev varm) vente jeg den med bagsiden op ad, og gav den en tur med ciseler pennen, så meget at den begynder at vende siderne op ad. Derefter har jeg vendt den , og kørt med ciseler pennen rundt i kanten.

3 kommentarer:

  1. Super skønt kort, du kan da noget med sodavandsdåser, der er super godt fundet på og flot lavet

    SvarSlet
  2. Sikken et arbejde med den sodavands dåse, men det ser godt ud (jeg elsker alt i rosa) god weekend knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Tak for jers ros :) jeg bliver så glad og stolt. Det med sodavands dåserne er nu ikke helt min idé . Marian min søde veninde har vidre givet ideen til mig.

    SvarSlet