Søg i denne blog

søndag den 30. september 2012


Har lige fået gang i mini ginen fra Tim Holz  igen. Synes den har en fin størelse til alm. str. kort.
Det første kort har jeg brugt en embossing folder med prikker og sværtet med dusty concord ink.
Alt papir er fra rest kassen , blomster og kransen er dies fra Marianne design. Har pyntet med lidt "sten"

Nr. 2 kort er igen et reste kort, med 3 forskellige farver kjoler på ginen. Knapperne er lavet med dies fra Marianne design og standset ud i sodavands dåse.
Baggrunden har været igennem embossing folderen med knapper, og er blevet sværtet med dusty concord ink.
Bogstaverne er standset ud med crealies dies

3 kommentarer:

  1. Et par søde kort, utroligt at man kan standse ud i sodavands dåser. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Søde kort, du får brugt gine rigtig flot, jeg manglede faktisk lidt inspiration med den, for jeg har den også, så nu har du igen givet mig en ide, i dag har jeg lige lavet nogle julekort som jeg har liflet fra dig, jeg syntes du laver rigtig mange super fine ting som lige falder i min smag.

    SvarSlet