Søg i denne blog

torsdag den 20. september 2012

Et neutralt jule kort.
Baggrunds papiret tror jeg er fra Vibeke spigseth (men er ikke sikker) det har fået lidt vintage photo ink sværte i kanterne.
Det næste stykke er et stykke fra panduro som jeg har koperet over på et stykke blank perlemor , ( der står god jul, merry christmas)  det har været igennem embossing folder med prikker. Har så givet det med både vintage photo og aged mahogany ink. derefter har jeg givet det en tur med Martha Stewart borde punch.
De to hjørner er memory box die madera corner som jeg standset ud i samme papir som baggrunds papiret.
Det lyse papir i firkanten er det samme som jeg har koperet juleskrift på.
Jule stjernen er en dies fra spellbinders. Hvor jeg har sværtet den mens den stadig lå i diesen. Så bliver stregerne mere tydelige.

2 kommentarer:

  1. Det er blevet et rigtig sødt julekort, med mange lag og fine dies. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Skønt kort, jeg er hel vild med den julestjerne, den har jeg også bestilt :-) fine farver.

    SvarSlet